Артқа
28.03.2012
Bank RBK: кешіктірмей шешу
«Bank RBK»АҚ клиенттерге қашықтан қызмет көрсету жөніндегі электронды құжат айналымының инновациялық жүйесін және соңғы үлгідегі интеграцияланған бағдарламалық-техникалық кешенін ендіру жөніндегі жұмыстардың жүргізілуі туралы хабарлайды.
Электронды құжат айналымының жаңа жүйесі банк бөлімшелері мен филиалдары басшыларының Apple корпорациясыныңiPad планшеттік құрылғысын пайдалануын көздейді. Бұл шешімсонымен қатар Bank RBK клиенттеріне кредиттер беру жөніндегі шешімдер қабылдау, сондай-ақ банктің ішкі құжаттарының өту және келісу процестерін біршама жылдамдатуға мүмкіндік береді. Bank RBK басшылығы бұл жүйенің шеңберінде көптеген басқарушылық шешімдер мен үлгілерді нысандандыруға, қызметкерлердің міндеттер мен тапсырмаларды орындауын бақылауды және персоналдың тұтастай жұмыс сапасын едәуір жақсартуға болатынынасенімді.
Қашықтан қызмет көрсету жөніндегі осы заманғы бағдарламалық-техникалық кешенді қолдану банктің клиенттеріне, соның ішінде өз шоттарын басқару үшін iOS және Android операциялық жүйелерінің негізінде мобильді құрылғыларды пайдалануға мүмкіндік береді. Bank RBK клиенттерінің ақшаларының толықтай сақталуын қамсыздандыру мақсатында қауіпсіздік және сенімділік мәселелеріне айрықша көңіл бөлінеді.
Жоғарыда аталған жобаларды ендірудің түпкілікті мақсаты клиенттерге қызмет көрсетудің жаңа сапа стандарттарын белгілеу болып табылады, бұл ең алдымен, Bank RBK қызметтерін пайдаланудағы барынша мүмкін жайлылық мен ыңғайлылықты білдіреді. Шешуші өлшемдер қызметтердің стандартты пакеттерін берудің дәлдігі мен жылдамдығы, сондай-ақ біздің клиенттердің стандарттан тыс сауалдарын елеп-ескерудегі жылдамдық болып табылады.
Клиенттерге қашықтан қызмет көрсету жөніндегі электронды құжат айналымының инновациялық жүйесін және соңғы үлгідегі интеграцияланған бағдарламалық-техникалық кешенін ендіру – РБК «үздік, үздіктермен, үздіктер үшін» бөлшек стратегиясының табиғи жалғасы.
Электронды құжат айналымының жаңа жүйесі банк бөлімшелері мен филиалдары басшыларының Apple корпорациясыныңiPad планшеттік құрылғысын пайдалануын көздейді. Бұл шешімсонымен қатар Bank RBK клиенттеріне кредиттер беру жөніндегі шешімдер қабылдау, сондай-ақ банктің ішкі құжаттарының өту және келісу процестерін біршама жылдамдатуға мүмкіндік береді. Bank RBK басшылығы бұл жүйенің шеңберінде көптеген басқарушылық шешімдер мен үлгілерді нысандандыруға, қызметкерлердің міндеттер мен тапсырмаларды орындауын бақылауды және персоналдың тұтастай жұмыс сапасын едәуір жақсартуға болатынынасенімді.
Қашықтан қызмет көрсету жөніндегі осы заманғы бағдарламалық-техникалық кешенді қолдану банктің клиенттеріне, соның ішінде өз шоттарын басқару үшін iOS және Android операциялық жүйелерінің негізінде мобильді құрылғыларды пайдалануға мүмкіндік береді. Bank RBK клиенттерінің ақшаларының толықтай сақталуын қамсыздандыру мақсатында қауіпсіздік және сенімділік мәселелеріне айрықша көңіл бөлінеді.
Жоғарыда аталған жобаларды ендірудің түпкілікті мақсаты клиенттерге қызмет көрсетудің жаңа сапа стандарттарын белгілеу болып табылады, бұл ең алдымен, Bank RBK қызметтерін пайдаланудағы барынша мүмкін жайлылық мен ыңғайлылықты білдіреді. Шешуші өлшемдер қызметтердің стандартты пакеттерін берудің дәлдігі мен жылдамдығы, сондай-ақ біздің клиенттердің стандарттан тыс сауалдарын елеп-ескерудегі жылдамдық болып табылады.
Клиенттерге қашықтан қызмет көрсету жөніндегі электронды құжат айналымының инновациялық жүйесін және соңғы үлгідегі интеграцияланған бағдарламалық-техникалық кешенін ендіру – РБК «үздік, үздіктермен, үздіктер үшін» бөлшек стратегиясының табиғи жалғасы.
Қалдырған пікіріңіз үшін алғыс білдіреміз! Біз үздік болуға тырысамыз!
Бұл парақша пайдалы ма?
Иә
Жоқ
Бұл бетті пайдалы деп тапқан клиенттердің саны 90%